Завдання для учнів 2 класу: у розділі презентації ознайомитись з темами:
1.Урок дистанційного навчання: "Поняття команди та виконавці команд".(17.03.2020)
2. Урок "Алгоритми в нашому житті"(24.03.2020)
3. У робочому зошиті виконати завдання на стор. 44-47 (07.04.2020)
4. Урок "Правила складання алгоритмів". У робочому зошиті виконати завдання на стор. 50-51 (14.04.2020).
5. Урок"Середовище програмування Скретч". У робочому зошиті виконати завдання на стор. 52-53 (21.04.2020)
6. У розділі презентації ознайомитися з темою "Працюємо у Скретч". У робочому зошиті виконати завдання на
стор. 54 - 55 (27.04.-30.04.2020)
7. У розділі відеоролики ознайомитися з темою: "Малюємо зі спрайтом". У робочому зошиті виконати завдання на сторінці 58-59 (04.05.-08.05)
8. Переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?time_continue=299&v=OrB7lct6ilM&feature=emb_logo
3. У робочому зошиті виконати завдання на стор. 44-47 (07.04.2020)
4. Урок "Правила складання алгоритмів". У робочому зошиті виконати завдання на стор. 50-51 (14.04.2020).
5. Урок"Середовище програмування Скретч". У робочому зошиті виконати завдання на стор. 52-53 (21.04.2020)
6. У розділі презентації ознайомитися з темою "Працюємо у Скретч". У робочому зошиті виконати завдання на
стор. 54 - 55 (27.04.-30.04.2020)
7. У розділі відеоролики ознайомитися з темою: "Малюємо зі спрайтом". У робочому зошиті виконати завдання на сторінці 58-59 (04.05.-08.05)
8. Переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?time_continue=299&v=OrB7lct6ilM&feature=emb_logo
Завдання для учнів 3 класу: у розділі презентації ознайомитись з темами:
1."Текстові редактори. Уведення символів за допомогою клавіатури. Переміщення в текстовому документі. Виділення текстового документа."
2."Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, виділити"
3. У розділі відеоролики ознайомитися з темою: "Доповнення текстів зображеннями", у робочому зошиті виконати завдання стор.64-65 (08.04.2020)
4. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Середовище створення презентації", у робочому зошиті заповнити сторінки 70-71 (15.04.2020)
5. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів." (22.04.2020)
6. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Переміщення текстових вікон/ полів та зображень на слайдах."(27.04.-30.04.2020)
7. В розділі презентації ознайомитися з темою:"Утворення нового слайду, текстового вікна/поля". (04.05.-08.05.2020)
4. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Середовище створення презентації", у робочому зошиті заповнити сторінки 70-71 (15.04.2020)
5. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів." (22.04.2020)
6. В розділі презентації ознайомитися з темою: "Переміщення текстових вікон/ полів та зображень на слайдах."(27.04.-30.04.2020)
7. В розділі презентації ознайомитися з темою:"Утворення нового слайду, текстового вікна/поля". (04.05.-08.05.2020)
8. У розділі презентації ознайомитися з темою: "Доповнення презентації текстом, зображеннями, схемами".(12.05.-15.05.2020)
9. Переглянути мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ
Завдання для учнів 4 класу:
1."Перетворення інформації"(23.03-27.03.2020)
1."Перетворення інформації"(23.03-27.03.2020)
2. "Передавання інформації", у робочому зошиті виконати завдання на стор. 69-71 (06.04-10.04.2020)
3.У розділі презентації ознайомитись з темою: "Складові комп'ютера"(13.04-17.04.2020)
4. У розділі презентації ознайомитись з темою:"Пристрої введення та виведення інформації", у робочому зошиті виконати стор.74-75 (21.04.-24.04.2020)
5. У розділі презентації ознайомитись з темою:"Носії даних"; у робочому зошиті виконати стор. 72 -73 (27.04.-30.04.2020)
6. У розділі презентації ознайомитись з темою: "Кодування інформації"; у робочому зошиті виконати стор. 67-68 (04.05.-08.05.2020)
4. У розділі презентації ознайомитись з темою:"Пристрої введення та виведення інформації", у робочому зошиті виконати стор.74-75 (21.04.-24.04.2020)
5. У розділі презентації ознайомитись з темою:"Носії даних"; у робочому зошиті виконати стор. 72 -73 (27.04.-30.04.2020)
6. У розділі презентації ознайомитись з темою: "Кодування інформації"; у робочому зошиті виконати стор. 67-68 (04.05.-08.05.2020)
7. У розділі презентації ознайомитись з темою: "Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією"
(12.05.-15.05.2020)
1.Виконати практични роботу в програмі Скретч.
2. Опрацювати тему у розділі презентації та законспектувати у зошит схеми повного і неповного розгалуження. (06.04.-10.04.2020)
Завдання для учнів 6 класу:
1. У розділі презентації ознайомитися з новим матеріалом за темою: "Програмне опрацювання події".
2.У розділі презентації опрацювати та законспектувати тему:"Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження" (09.04.2020)
3. Пройти тестування за посиланням
Завдання для учнів 7 класу:
1. У програмі Скретч виконати
завдання "Створюємо Зірку", "Створюємо Тризуб"
2. Пройти тестування за посиланням.(10.04)
3. Опрацювати на комп'ютері матеріали презентації
"Опис моделей у середовищі програмування", використовуючи програму Скретч. (13.04-17.04.2020)
4. Пройти тест за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1IaJwQvnu6RYUdlyeD4ZXpiyjukGAb_1htKDlbpLwSyQ/edit
2. Пройти тестування за посиланням.(10.04)
3. Опрацювати на комп'ютері матеріали презентації
"Опис моделей у середовищі програмування", використовуючи програму Скретч. (13.04-17.04.2020)
4. Пройти тест за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/1IaJwQvnu6RYUdlyeD4ZXpiyjukGAb_1htKDlbpLwSyQ/edit
Завдання для учнів 8 класу:
1.У розділі презентації ознайомитися з новим матеріалом "уроки 39,40".
2. Пройти тестування за посиланням, результати відправити на електронну пошту nata41972@gmail.com
3. У розділі презентації ознайомитися з темою: "Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин". (16.04.2020)
Завдання для учнів 9 класу:
1. Ознайомитися з темою: "Хмарні технології"
2. Пройти тестування за посиланням у розділі тести
3. Опрацювати тему та виконати практичні завдання, які зазначені в презентації "Використання середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій)
4. У розділі відеоролики пореглянути відео"Етапи створення веб-сайтів". (16.04.2020)
У розділі презентації опрацювати тему "Автоматизоване створення й публікування веб-ресурсів" (16.04.2020)
5. Контрольний тест "Створення персонального навчального середовища"
https://docs.google.com/forms/d/1pzB3mJ3LQN9zztU8KKOEN9-8k3U8qPQicxJAVGkT7jI/edit
Завдання для учнів 10 класу: у розділі презентації ознайомитися та законспектувати новий матеріал з тем:
1."Поняття документу. Призначення та класифікація документів..."
2."Стиль ділового листування. Логічні елементи тексту та порядок його викладення"
3. "Шаблони та формуляр - зразки документа. Реквізіти документа."
4. Пройти тестування за посиланням: 08.04.2020
5. У розділі презентації ознайомитися та законспектувати новий матеріал у зошит з теми:
"Системи управління електронними документами. Технічні засоби обробки документів та інформації. Класифікація офісної техніки".6. Урозділі презентації ознайомитися та законспектувати новий матеріал у зошит з теми: "Засоби створення, зберігання, обробки, копіювання і транспортування документів".
Немає коментарів:
Дописати коментар